לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס


שיווק באינטרנט   

שיווק באינטרנט הוא תחום חדש יחסית ומשתנה כל הזמן. מאחר ורשת האינטרנט משתנה גם שיווק באינטרנט משתנה איתה. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא הרשתות החברתיות. למרות שהאינטרנט קיים זמן מה, רשתות חברתיות הן דבר חדש יחסית, כשש שנים. מרגע שהפכו פופולריות היה זה רק עניין של זמן עד שרשתות חברתיות הפכו גם הן לקטגוריה של שיווק באינטרנט הנקראת שיווק ברשתות חברתיות או שיווק חברתי באינטרנט.

אחד העקרונות החשובים של האינטרנט הוא האינטראקטיביות והאקטיביות של הגולשים. בעוד שמול הטלויזיה אנחנו יושבים ומקסימום מחליפים ערוצים, באינטרנט אנחנו פעילים יותר. ואנחנו גם בורחים מהר מאתרים או עמודים שלא מעניינים אותנו. בסופו של דבר כל פעילות באינטרנט כולל שיווק באינטרנט  נמדדים לפי שאלה אחת והיא מה יוצא לי מזה. מה יוצא לי מזה שאני נמצא באתר שלך, מה יוצא לי מההצעה שלך וכולי. אתם אולי עושים שיווק באינטרנט למוצר הכי מדליק ושווה בעולם אבל אם לי לא יוצא מזה שום דבר אז אני מיד אגלוש לדף אחר. ולכן מי שעושה שיווק באינטרנט צריך קודם כל להדגיש את התועלות מהמוצר לגולש ורק אחר כך לספר לי על תכונותיו של המוצר. וזו גם הסיבה שהרבה חברות שעושות שיווק באינטרנט עברו להשתמש במילים אתה ו- אתם באתרים שלהם ובמודעות שלהם פשוט כי ברור להם שהמרכז של הגולש הוא הגולש עצמו. אם מה שחשוב לגולש זה "מה יוצא לו מזה" שיווק באינטרנט צריך לדבר ב"אתה" ולא "אנחנו".
יש ספרים רבים באינטרנט, חלקם ניתנים להורדה חינמית, בהם אפשר ללמוד רבות על שיווק באינטרנט, על טכניקות שיווק באינטרנט, דרכים להגביר מכירות, שיווק באינטרנט ברשתות חברתיות ועוד. גם מי שעושה שיווק באינטרנט  צריך לשאול את עצמו  - מה יוצא לי מזה. בסופו של דבר אנחנו רוצים להביא את הגולש לרכוש מוצר, להשאיר פרטים, להעביר לגולש מידע נוסף ועוד.